Digital Marketing Coordinator

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Hilo Publié : le 22 Avr 2019
Lieu
Toronto, Ontario
Heures par semaine
40
Date de début
2019/05/06
Date de fin
2020/03/31

Description

Hilo is a community engagement app that creates a more rewarding workplace experience while strengthening the connection between commercial real estate (CRE) building operators and their customers. We are a PropTech startup that is building the largest network of connected communities within urban business centres across North America.

We are looking for a driven and forward-thinking Digital Marketing Coordinator to assist our small but mighty team of passionate people working hard to create rewarding workplaces. You are enthusiastic about creating and executing evolving digital marketing campaigns. Our ideal candidate has excellent communication skills, is eager to learn and doesn’t mind trying new things while wearing many hats in order to get the job done.

Benefits to joining our rewarding workplace:

  • Work with experienced marketing, design and business professionals
  • Work in a modern open-concept office located steps from Eglinton subway station
  • Enjoy monthly potluck lunches and a fun working atmosphere with cute office dogs

Tâches et responsabilités

  • Manage our e-marketing streams and campaigns
  • Create and manage content to grow our social media channels
  • Analyze social media engagement and results
  • Develop inbound marketing and lead generation strategies
  • Assist with the onboarding process of new clients, including data processing in the Hilo admin portal

Connaissances et compétences

  • Experience in digital marketing and/or social media
  • Have a knowledge and understanding of various marketing strategies
  • You love to connect and interact with people
  • Take initiative, able to work well independently or collaboratively as part of a team
  • Have outstanding communication skills, in-person and through written communication
  • Have a strong desire to learn from others
  • You listen to understand, not just to hear   

Bonus Points

  • Experience working in a commercial real estate environment
  • Graphic Design experience with knowledge and understanding of InDesign, Illustrator, Photoshop

Scolarité requise

Relevant Bachelors Degree or College Diploma

Eligibility criteria

Les Stages lancement de carrière sont financés par le gouvernement du Canada dans le cadre de la Stratégie emploi jeunesse. Pour des renseignements sur les critères d’admissibilité du programme visitez leur site Web.

 

Les stagiaires admissibles :

  • Ont obtenu leur diplôme dans les deux ans précédents le début du stage
  • Sont sous-employés (avoir un emploi au-dessous de leur niveau de scolarité ou à temps partiel)
  • Sont âgés de 30 ans ou moins au début du stage
  • Sont citoyens canadiens, résidents permanents ou détenteurs du statut de réfugié au Canada*
  • Sont légalement autorisés à travailler en vertu des lois et règlements provinciaux et fédéraux applicables
  • Ne reçoivent pas de prestation d’assurance-emploi pendant le stage
  • Sont disponibles pour travailler pendant au moins six mois

*Le statut de réfugié doit être conféré aux termes de la Loi sur l’immigration et la protection des réfugiés. Les personnes en attente du statut de réfugié et celles qui détiennent un visa de séjour temporaire, visa d’étudiant ou permis de travail, ne peuvent participer à une initiative de la Stratégie emploi jeunesse.

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